Nak Cutiiiii ~~~

.Assalamualaikum.

Em em nak mula dari mana nd bagaimana nie ye :3 Haishh begitu tidak sabarnya saya hendak bercuti hehe. I can spent time kat rumah la tolong mama masak, study group, lipat baju, basuh, nd sidai baju, seterusnya menipu. Hahahaha ingat gua rajin sangat kaa? hahahah , nak tengok gua rajin? Haa tunggu gua pegi keyel, memang rajin tahap gaban ahh . *okay terpuji banyak2 pulak HAHA maaf maaf jangan rimas lagi, hahaha out of entry dah ni rasanya. Patutnya title "NAK PUJI DIRI SENDIRI" haa nanti kompom semua tak baca entry gua hahaha . Oh god, banyak nya gua bebel ni. HAHAHA

"SO WHAT? KISAH PULAK AKU KALAU KAU CUTI?"

Haha mohon jangan hentam gua sampai gitu, malu la haha. Takdalah seronok sangat, tapi ada laa sebabnya mengapa gua seronok tahap gaban nie haa , ceit poyo kau jemah ! -,,- hahaha, ekceli aku hanya mereben dan termerepek. Im sorry kerana telah banyak habiskan masa uolss hahah . *Kisah pulak haku masa kauorang terbuang? Muahaha! Okay yana okay, agak kejam disitu. Muehehe ..

*Im cominggg !

Nampak tak aku dah bermula imaginasi sorang-2? HAHAHA 

Omomohh memang bertuah laa kalau dapat pergi santai santai disanaaaa , Ngehngeh, Spm tak lepas lagi bole pulak pikir nak honeymoon kat sini ye nak? Aduuuu sepoil laaa, hahaha byeee yallzz nak berangan satt hehehe .. Gdbyee .. 

Senanya aku nak sambung merapu, tapi aku perlu pergiiiii .... HAHAHA Will miss uolss ceit! hehe ..

Sekian, salam sejahtera. *puii hehe

1 comment:

Rabiahtul adawiyah said...

kak nak pergi bercuti jugak dengan parents akak..lama bebenor tak pergi holiday..boleh release tension sikit kan